to je svet brez meja.
Vse za Miley navijamo
in jo s tem podpiramo!
Pridruži se nam v svetu tem,
ne bo tu žal, to ti povem!
Tukaj ti nikoli dolgčas ne bo,
ker tukaj se punce zabavamo!
MileyWorldSlovenia
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

MileyWorldSlovenia is official slovenian fanclub of Miley Cyrus!

KazaloLatest imagesIščiRegistriraj sePrijava

let's talk about you and me, let's talk about all the good things and the bad things that may be [ K ]

Go down 
3 posters
AvtorSporočilo
arya.
Grafik
arya.

Število prispevkov : 21

let's talk about you and me, let's talk about all the good things and the bad things that may be [ K ] Empty
ObjavljaNaslov sporočila: let's talk about you and me, let's talk about all the good things and the bad things that may be [ K ]   let's talk about you and me, let's talk about all the good things and the bad things that may be [ K ] EmptyPet Dec 28, 2012 10:17 pm

let's talk about you and me, let's talk about all the good things and the bad things that may be

let's talk about you and me, let's talk about all the good things and the bad things that may be [ K ] Staciedonald let's talk about you and me, let's talk about all the good things and the bad things that may be [ K ] Staciedonald1

vsi komentarji mojih izdelkov spadajo tukaj notri in nikamor drugam! (:
    *animaciji NISTA moji
Nazaj na vrh Go down
RockMileyz
Administrator
RockMileyz

Število prispevkov : 1090

let's talk about you and me, let's talk about all the good things and the bad things that may be [ K ] Empty
ObjavljaNaslov sporočila: Re: let's talk about you and me, let's talk about all the good things and the bad things that may be [ K ]   let's talk about you and me, let's talk about all the good things and the bad things that may be [ K ] EmptySob Dec 29, 2012 8:27 pm

omfg *-* najlpše sta *O* naredla si napako zj nevem kero nej dam :'3 obedve sta tak lepe *-* bom dala eno za blog xd....drgč pa tenkjuu<333 :*
Nazaj na vrh Go down
arya.
Grafik
arya.

ObjavljaNaslov sporočila: Re: let's talk about you and me, let's talk about all the good things and the bad things that may be [ K ]   let's talk about you and me, let's talk about all the good things and the bad things that may be [ K ] EmptySob Dec 29, 2012 8:32 pm

grozni sta -.- drgač pa hvala<3
Nazaj na vrh Go down
MileyCyrusFan
Administrator
MileyCyrusFan

Število prispevkov : 5860

ObjavljaNaslov sporočila: Re: let's talk about you and me, let's talk about all the good things and the bad things that may be [ K ]   let's talk about you and me, let's talk about all the good things and the bad things that may be [ K ] EmptyNed Dec 30, 2012 12:42 pm

men maš ful lep art <3
Nazaj na vrh Go down
arya.
Grafik
arya.

ObjavljaNaslov sporočila: Re: let's talk about you and me, let's talk about all the good things and the bad things that may be [ K ]   let's talk about you and me, let's talk about all the good things and the bad things that may be [ K ] EmptyNed Dec 30, 2012 11:18 pm

hvala ti<3
Nazaj na vrh Go down
Sponsored content

ObjavljaNaslov sporočila: Re: let's talk about you and me, let's talk about all the good things and the bad things that may be [ K ]   let's talk about you and me, let's talk about all the good things and the bad things that may be [ K ] Empty

Nazaj na vrh Go down

let's talk about you and me, let's talk about all the good things and the bad things that may be [ K ]
Nazaj na vrh 
Stran 1 od 1

Permissions in this forum:Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
MileyWorldSlovenia :: fear cuts deeper than sword.-
Pojdi na: